every breath we drew was hallelujah

30 Juli, 2009 @ 23:46

torsdag, idag jobbade jag till ett. När jag kom hem var mamma och pappa hemma på en kort visit. jag brydde mig inte så mycket om dom så jag satte på en film och somnade på 1, 2, 3, 4, 5 sekunder. jag borde verkligen lära mig att sova bättre. jag sover ju aldrig. också är jag fortfarande förkyld också. mamma får för sig i vissa sammanhang att jag har svininfluensan. jag önskar det också vissa morgonar när jag börjar vid klockan 7. men endå går jag till jobbet varje morgon i allafall.

Har två ganska riktiga nyheter. men behåller dem för mig själv ett tag. älskar att överraska och förvåna människor:)

Jag har insett att min senaste kyss: var nog iallafall den bästa hithills
Jag pratar: som en karrl
Jag avskyr när folk: när folk tar en förgivet eller inte fattar att stina minnsan är kapabell till att göra en del grejer hon också
Min bästa vän är: allt från en katt till en mamma
Min första vän heter: linda
Kärlek är: ingenting för mig just nu
När jag borstar tänderna: så brukar jag få köpa ny tandborste rätt snabbt.. suger på att borsta tänderna
När jag lagar mat: blir det oftast havregrynsgröt
Jag tänder på: HÅR! på huvudet..
Jag är rädd för: de flesta människor
Den värsta känslan är: pengar alla gånger
Den bästa känslan är: måste nog säga fylla eftersom det var så länge sen jag var kär
Jag är bäst på: att göra slut på mina pengar. helt slut då alltså!
Jag är sämst på: att sova
Om jag va ett djur skulle jag vara: en snigel eller sengångare
Min mobiltelefon är: är inte röd utan orange!
När jag vaknar på morgonen: letar jag upp mobilen, den senaste tiden har jag fått ringa upp den
Just nu tänker jag på: massor av materiella saker. bleh
Bebisar är: söta när som sover



PS. jag är helt såld på paljettbyxor. det e hur snyggt som helst! jag måste ha ett par sådanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0