HELP! i need somebody, HELP!

9 Mars, 2009 @ 16:01

nu har jag slutat skolan. sitter på mitt rum och pysslar med etiketterna. det går relativt bra, bara att jag aldrig kommer på vad mitt företag ska heta. först tänkte jag stina linnea, men att heta sitt första och andra namn som designer är ju bara så förra året liksom. inte vill jag heta bögväska (fagbag) heller.

hjälp mig lite på traven nu! behöver all hjälp jag kan få! eller ge mig lite insperation och tips iallafall? så berättar jag om min knasiga helg sen :)

och nej linnea dahl, därnere i kroatien, jag tänker varken heta stina den trevlige eller stina den bäste. för att jag varken är bäst eller trevlig..
nu fick ni svar på den frågan också

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har verkligen försökt komma på nåt. men ne kommer inte på nåt, ska tänka på det ett tag! :P

2009-03-09 @ 20:22:02
URL: http://emange.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej! jag är inte pepp på att sitta i Bruza hela sommaren! jag tycker vi åker till Irland veckan efter Nyhem! vi ska hitta jobb och boende, vi kommer göra det!

Jag ska ha min spelande irrländare!

2009-03-10 @ 10:06:20
URL: http://emange.blogg.se/
Postat av: syrran

jag vet.. ohhfackedoh!!!! :P

2009-03-10 @ 10:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0