Välkommen till min gammla blogg

10 Mars, 2009 @ 12:18

tack syrran för ditt tips. men nej, inget ohhfackedoh. det var gamla tider. ingen i hela världen kommer någonsin kunna utala det. men tack endå.

jag inspererade mig själv till ett namn. att jag inte hade sett det tidigare. en låt som jag har tjatat om något så otroligt. Lucy in the sky with diamonds. Lucy är ett fint namn, varför inte låna hennes namn? nåja, för ett tag iallafall.

har haft mönsterkonstruktion nu. blir alltid så kreativ på mönsterkonstruktionen. man gör mönster efter mönster. men det blir aldrig någonting av det. idag, efter min forsättning av städning ska jag sy en hoodietoille.. annars, SLÅ MIG!

Min knasiga helg
nja den var inte så knasig. jag åkte hem på fredagkvällen till bruza. träffade emelie med benet och alla andra sötisar. dagen, lördag åkte jag tillbaka till värnamo, vilket visade sig var väldigt bra att jag gjorde. vi hade öppet hus. jag skulle bla. vara guide. Biggan flippade ur och skrek att alla tyger i tygförådet såldes för 20:-/m. Så nu har jag 3 m leopardfuskpäls, 3 m lacktyg (kan tänkas annvändas som tält på nån festival nån gång) + 13 m av annat tyg. På kvällen åkte jag till jönköping för att träffa sötis-sam. jag blir alltid så flum och övertrött när jag är med honom. så vi sitter i princip bara och garvar åt absolut ingenting i minuter efter minuter. men han förstår mina skämt. även om jag bara får snacka engelska med honom. hade faktiskt ingen aning om att man kunde skämta med någon på engelska. Jag åkte hem till värnamo, söndag. låste in mig på rummet. somnade kvart över tre :(
Frågor?!


nu är det lunchtime, baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0