get mine, get yours

22 November, 2009 @ 13:44

helt lost natt. 
kl 21 förferren hemma hos my var myspys. vi drack vin, åt pepparkakor och lussekatter.
kl 23 dock tog den slut för fort eftersom vi drog tidigt till excet
kl 24 går varv efter varv och letar efter nån liten generös kille som kan bjuda på nån av oss söta damer på en drink
kl 02 fortfarande ingenting på drink och killfronten. under tiden har vi bara blivit bjudna på vatten. och ölslattar. bleh. var är alla killar idag? har också hunnit önska bad romance hundra gånger för alla mina cigg som djn fick.
kl 04 påväg ut. kebab och grillrestaurangen med två pojkar vi känner från förut. snåläter lite av dem.
kl 04:15 ut från restaurangen. sura och trötta. my har ramlat. jag har ramlat. my vill sova hos mig. den ena pojken vill att jag ska sova hos honom. det blir en slags konflikt. jag väljer att fråga publiken. vilket får mig att fatta att d inte var ett svårt val. jag väljer förståss my. pojken blir sur. tar med sig sin kompis och lämnar oss ensamma.

kl 04:30 ingen spårvagn än på några timmar. försöker hitta en taxi för en femtiolapp. istället dyker två killar upp och säger snällt att dom ska köra oss hem for free. men vi måste gå en gata bara till deras bil.
kl 04:55 oj d var visst bara en gata?

kl 05:40 blä äckliga pojkar som ljög. dom skulle inte alls skjutsa hem oss och dom skulle inte alls betala en taxi åt oss. nä vi skulle lyssna på dålig musik och dricka billigt vin. så vi rymde därifrån. my hade den aggresivas körkort. också ljög vi också ganska bra. för vi var ju bara i göteborg över helgen? hahaha
kl 06:43 äntligen åkt spårvagn hem. nu går vi i ösregnet med heelsen i händerna och blir sjuka. den senaste timmen har vi suttit på lite olika stationer, tjatat om att aldrig mer gå ut igen. vi har också rivit sönder ett körkort och slängt d i vattnet vid brunnsparken. *roligast på hela natten*
kl 06:50 ramlar in i längenheten. skrattar åt oss själva och pekar finger åt alla pojkar. jacobs förra inneboende är på besök. han tycker vi är konstiga. 
kl 09:00 vaknar. pekar fortfarande finger åt alla pojkar. sen går my hem.

Läxa nummer 1!
gå aldrig mer till excet en lördag. välj fredagar istället
Läxa nummer 2!
om en kille på andra sidan baren blinkar åt dig. varför går du inte fram?
Läxa nummer 3!
säg aldrig till en kille att du är törstig för du kommer endå inte få nån drink. utan du kommer bara få d äckliga i botten på hans öl flaska
Läxa nummer 4!
bjud inte dit en kille som du träffar privat. han kan göra dig riktigt förbannad
Läxa nummer 5!
gå aldrig mer ut. kvällar kan vara roliga. men d kan sluta som den här. varför inte ligga på den säkra sidan liksom?


vet inte vad d var för fel på excet och alla pojkar igår. för oss var d inget fel på. jacob blev jätteshockad iinnan när han hörde om min kväll. ja, för han trodde ju inte att jag kunde ha en kväll som denna. han trodde ju att jag fick allt jag pekar på för att jag är snygg. tack jacob, jättegulligt. men ingen annan förstod d igår. buhu :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0