come little sunshine

17 Novemeber, 2009 @ 00:19

2012 var grym. mest för d coola effekterna tills den sedan flippade ut till någon töntig superhjälte movie. men men jag hade trevligt sälskap, massor av godis och allt var gratis. se trailern här. den hade varit cool att se i 3D.

har varit lycklig hela kvällen. fått upp lite bilder på väggarna igen. hängde beatles planchen upp och ner. tyckte d skulle bli snyggare så. snart kan jag till och med bjuda hem folk hit utan att skämmas. men och så var de d med den där 90 sängen.......

imorgon ska jag skolka för att ta den där sprutan mot svininfluensan. så att mamma bli tyst nån gång. d är d enda hon har ringt om sedan en månad tillbaka.

nu ska jag gå och lägga mig. jag har inte råd att försova mig fler gånger. godnatt och så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0