cuz im a free bitch baby

14 November, 2009 @ 12:46

just nu sitter jag och rensar chipsskålen. dunk musiken jag lyssnar på dunkar i takt med min hjärna. vaknade redan vid åtta av mitt mobillarm som gick igång. då satt jag med datorn i knät - gårdagens kläder med linser i ögonen. nu några timmar senare vaknar jag igen. denna gång fortfarande sittandes med datorn i knät och med linser i ögonen. fast denna gång utan kläder. ja, jag var ute o festade igår.

egentligen tycker jag inte om att festa på fredagar. men jag kunde tänka mig en liten förändring eftersom jag var ledig från skolan igår. först var åsa här. vi hade lite sy och idol kväll. hon broderade. jacob drack 3,5or. o jag satte upp mitt hår i pappiljotter och bjöd på sherry förståss!! satte på mig min 50tals baddräck från myrorna, en svart hög kjol och rött läppstift. jag var het som fan. eh ja.

sen drog vi till spårvagnen. klockan hade hunnit bli halv ett. d regnade som fan ute. men vi bestämde oss för sticky fingers. jag har aldrig varit där innan. d var ett okej ställe även fast inte "discodansgolvet" var öppet. de var ett enkelt ställe med enkla människor. dit går jag gärna igen! kvällen slutade med lite hångel och att min jacka gick sönder när jag stände taxi dörren. okej, d där lät hur konstigt som helst.

Uppdat. 15 November 2009 19:10
en pojke hämtade upp mig hos mig igår kväll. vi åkte hem till honom. jag sov där. ikväll ska vi gå på bio. 2012. spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0