springer utan keps och skor

19 November, 2009 @ 18.35

jag och en klasskompis håller på att gå igenom en konstig fas. den kallas typ 13 årsåldern. d är som om vi precis har upptäckt att killbaciller inte alls är farliga, då de enda vi pratar om är pojkar. killar. män. d är så facinerande. i mitt yrke som singel träffar man många knäppgökar men en del är sötnosar.

J: jag tänkte jag skulle ta en bild på dig för att bevisa att jag också får vara med snygga tjejer. så. krama mej nu.
Jag: ....?

E: nu går vi hem till dig!
Jag: nej!! glöm!!
E: ja, vi kan ju förståss gå hem till mig. men jag är orolig.
Jag: för?
E: dina öronhängen. du kommer lägga dem på min fönsterbräda och glömma dem imorgon. men d gör inget. jag kommer endå sälja dom på tradera sen.

Jacob: stina! kom hit lite!
Jacob: kan jag skriva till henne? *pekar på dataskärmen*
Jag: kan du väl
Jag: åh va kul med nätdejting!! sån ska jag med skaffa bara för att
Jacob: d kan du ju inte! d här är en seriös sida. kostar pengar och så. du är ju hur oseriös som helst.
Jag: vad menar du?
Jacob: ja, här hänger man om man verkligen VILL hitta någon
Jag: *sur* jaha, DÅ FÅR JAG VÄL BLI MEDLEM I EN GRATIS SÅDAN DÅ!!
Jacob: men.. jag trodde du redan var medlem på lunarstorm?
Jag: ....?

okej jacob är väl inte så facinerande. mest knäpp. fast trots mina trettonårsfasoner så har jag ju en favorit som alltid kommer vara min favorit. mitt eget hjärta och räddare i nöden. bosco. nu fick jag sagt d också.

idag, helt oväntat var d faktiskt kul på teckningen. vi fick pyssla lite med collage. d andra satt och pustade och stönade - kollade på klockan var 3.E minut och plockade ihop en halvtimma innan vi slutade. jag själv var jättekreativ o hade jätte roligt.

annars så känner jag mig som en säck potatis med hals, huvud och näsa som har gett upp. hoppas inte svinet kommer o tar mig snart! jag har inte råd att var sjuk.


Kommentarer
Postat av: syrran

HAHAH lunar!!! JAG dör! men han är ju desperat herregud :p

2009-11-20 @ 07:38:06
Postat av: Anonym

desperat? hur menar du? du tror väl inte att han själv hänkar på lunar?

2009-11-20 @ 12:34:26
Postat av: Erika

www.happypancake.com ;P kolla den sidan. gratis nätdejting :D hahha

2009-11-20 @ 14:14:45
Postat av: syrran

Jag garva åt att han sa att du skulle gå till lunar... PUCKO!!! och han är ju desperat med dessa dejtingar!.haha

2009-11-20 @ 18:13:55
Postat av: Anonym

lisa: nej nej inte desperat. d är därför han frågar mig om vilka han kan skriva till.. han väljer oftast fin fina tjejer alltså



erika: glad pannkaka? ja, jag har ju inget liv så jag får väl hänka där ett tag :)

2009-11-20 @ 22:17:14
Postat av: Erika

Haha ja jag vet, kolla in sidan iaf :) finns nog alltid nåt roligt

2009-11-21 @ 14:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0