en del faller vackert - en del faller hårt

18 November, 2009 @ 00:21

japp, hittade en av mina favoritlåtar med thåström för en stund sen. lyssnade mkt på den under min gymnasietid. då d mesta var ganska depp. när jag spelade upp den den här gången blev jag inte så depp utan mest glad och galen.

har varit ett riktigt mensmonster idag. i mina tankar har jag bett de flesta klasskompisar och d flesta lärare att dra åt helvete. men snäll som jag är så var d bara tankar. detaljsömnaden gick fel. jag grät. min lärare fick ta över. vår stilhistoria lärare är patriot. jag sjönk ner på min stol och halvsov. d var skönt ända tills jag märkte att lone inte garvade åt något som våran lärare sa, utan åt mig.

tog ingen spruta idag. vaccinet var slut. just nu, verkar d som om ingen här är seriös när d gäller den där sprutan. här skickar dom liksom inte ut inbjudningskort till d som ska vaccineras - som d gör i typ eksjö.

ringde mamma ikväll och frågade fall jag fick byta några ord med alfons.. d fick jag inte. så jag fortsatte att städa mitt rum. för imorgon ska jag få nattligt besök. grr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0