GAGA OH LALA

11 November, 2009 @ 16:07

ja. jag vet. länge sen. vet inte vad jag ska skriva. min klänning är under uppbyggnad. jag är också under uppbyggnad. (ganska förkyld) min hörlurar har svikit mig. igår hade jag pojkbesök av en gammal vän. mitt rum ser förjävligt ut igen. jag köpte nya grejer igår på myrorna. en baddräkt. ett par skor. d är min bak och städvecka denna veckan i skolan. på fredag ska jag och åsa ha sy och idolkväll. på lördag ska jag festa. eller på lördag vill jag festa. nu ska jag handla. jordnötssmör + skrattande kon ost + vanilj yoghurt + linfrön = mixas!! annvände min mixer för första gången i helgen. bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: syrran

nåå, funkade den?? haha

2009-11-12 @ 09:28:11
Postat av: Anonym

funkade perfekt!!

2009-11-12 @ 22:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0