im your biggest fan

20 November, 2009 @ 22:13

har varit i skolan idag. vi har börjat med byxor nu. jag är jättepepp på att sy ett par byxor. ett par mönsterpassade, snygga byxor. man lärde ju sig ingenting på mönsterkonstruktionen i värnamo. d var nog därför mina byxor blev oanvändbara. snygga! men satt konstigt.

slutade vid tolv. kom hem vid tre. däckade i sängen. sov tills för en timma sedan. jag känner mig tragisk. känns som om jag har sovit bort hela mitt liv bara för d.

imorgon ska jag gå upp tidigt till skolan för att jobba. tror skolan öppnar vid tio. ska jobba enda tills fyra. då den stänger. tror jag. på kvällen är d utgång. yippiej. d var så länge sen jag var ut på excet. bästa stället på jorden. nästan. min kompis bad mig att vila lite efter skolan imorgon så jag är riktigt taggad för kvällen eftersom jag är förkyld o så. eh no. jag har sovit bort hela mitt liv ikväll så jag sover inte mer nu.

förövrigt är jacob förbannand på brudar. så han går o muttrar för sig själv. jag är också lite förbannand på brudar. d därför jag oftast söker bekräftelse hos killar. mkt bättre att öppna sig för sådanna.

nu ska jag rosta några mackor som får bli min lunch. sedan ska jag vara lite kreativ. sy något eller nått. pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0