and if you need me you know that i always be right... by your side

18 Oktober, 2009  @ 19:46

Tiden går fort när man har roligt.. idag har datumet på min senaste köpta mjölk gått ut för den som undrar. sitter o lyssnar på janis o kan inte bestämma mig om jag är trött eller bara seg. sitter egentligen o innväntar parlamentet för att få lite underhållning nu på kväll. nej nej, d e inte bara på söndagskvällar jag får underhållning, jag har haft underhållning hela helgen.

vill inte skriva massa onödiga saker om vad jag har hittat på så jag copy från d jag skrev på bd.
några rika pojkar har underhållit min helg. jag har fått äta dyr middag på magnus o magnus. där alla kallade mig för fröken och hela middagen började nästan bli lite titanic lik där jag fick vara di caprio. sms mellan vicky o mig:
vicky: "Hej! Ingen fara, hur går det? Har du roligt? Kram"
jag: "Jo d går fint. Men jag känner mig värsta dum. Vi är på en jättefin restaurang där alla kallar mig för fröken o sånt och jag sitter och äter med fel bestick!! Hah. Vad har ni hittat på? Kram"
det var en upplevelse och middagen o helgen slutade med att dricka exotiska drinkar, åka cab, bada jacuzzi o åka motorcykel ner till hamnen för att se på segelbåtar och äta ännu mer. helt gratis.

så kan jag inget annat än efter denna helg, vråla  ATT JAG ÄLSKAR RIKA POJKAR!!!!!!!!!!!

fler sånna här helger tack!!

nu luktar mitt hår avgas av för mkt börnande med motorcykeln så jag får väl ta ännu mer bad.

har en ganska kort vecka framför mig. som jag ser fram emot.. lte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0