braveheart

26 Oktober, 2009 @ 21:08

idag tog jag längsta sovmorgonen ever. sov till typ halv tolv. mkt nyttigt! sen följde jag med syrran till stan. var lite nyfiken på lindex och ville se hur d kunde lyckas i lilla eksjö (jag skulle aldrig få för mig att handla där annars) jag hittade en mössa och en kjol i trikå. inte som jag egentligen var supersugen på utan tänkte mest bara hjälpa dem på traven lite. sen tog vi också en tripp förbi willys för att se hur d går för dom. eftersom d hade blivit förmkt att bära in o ut på vagnen mellan den lilla sträckan bestämde vi oss för att syrran skulle ta bilen till willys och jag skulle ta tilda till willys. träffade en gammal klasskompis från gymnasiet som antog att d var väl min o boscos? nää men jag har nog aldrig kännt mig så uttittad i hela mitt liv. vi hamnade på willys tillslut, hittade lite halloween prylar och fick lite visioner om att syrran ska ha en liten halloweenfest på lördag. man kan aldrig gå på för många maskerader alltså;)

på vägen hem till syster plockade vi upp emilie. väl hemma hos syster hade jag och emilie lite julafton där syster bjöd på morötter, dip och julmust också. och jag lånade hem en beige trenchcoat, beiga stövlar, några trosor som syrran inte vill ha och lite annat smått o gott. ja julafton var det här ja.

jag fick en puss i pannan av mamma när jag kom hem. varför har jag inte förstått än.

ska åka till bosco i eksjö vilken sekund som helst.

have a nice trip stina, well thank u, thank u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0