cinderella cinderella

Måndag, 5 Oktober, 2009@ 23:11

har precis tagit ett långt varmt bad med massor av bubblor. dock hade jag inte något shampoo och pga lathet orkade jag inte springa ner till affären bara för att köpa en flaska shampoo. d e ju så tråkigt att lägga pengar på. eftersom mitt hår endå ser ut stålull behöver jag ju inte bry mig om om tvål förstör d ännu mer. då d inte fanns något annat som kunde annvändas som shampoo.

nu tycker jag själv att jag förtjänar sängen efter en långledig kväll. idag i skolan hade jag så gärna hoppats på en ledig kväll för att skissa lite i min bok. men nej. inget skissande. d får bli någon annan ledig kväll... om sådär två månader då nog min nästa lediga vardagskväll inträffar. kanske borde börja läsa en bok istället. nej.

nu ska jag försöka gå och lägga mig även om klockan bara är 11. men d skinner jag förståss i. d ska bli skönt att gå och lägga sig "tidigt" för en gångs skull.
imorgon ska jag på lidl jakt. saknar lidl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0