i'll be your lover too

14 Oktober, 2009 @ 23:24

tiden verkar gå lite för fort. idag är d onsdag eller snart torsdag. hade planerat min vecka så bra i söndagskväll. får se om jag lyckas hinna med något av d jag har tänkt o göra. hade planerat att göra en kjol tills på fredag bla. men som sagt, skolarbetet går ju före.

har iallafall hunnit städa hela ungkarlslyan (ja, den brukar se ut som en sådan när jag bor där själv i veckorna) förutom mitt egna rum inför jacobs hemkomst imorgon.

hade egentligen tänkt o gå o lägga mig. men inväntar lite saker. bla. mina kycklingvingar och en grej på tradera.
asså tradera är så fail. ska jag ta bort mitt konto därifrån? d börjar bli något slags beroende. eller nej föresten, d ska jag inte. mamma gillar tradera lika mkt som jag gör och verkar inte ha några problem med stället.

idag har jag iallafall träffat my och tagit en fika med hon och hennes son. d kom verkligen i rätt tid. för jag hade sånt sockersug så du anar inte. jag beställde en STOR choklad med grädde.
Mys son: mamma jag vill också ha en sån choklad
My: ne idag får du dricka vatten
Mys son: men jag gillar inte sån
My: vet du? att stina får dricka choklad idag för att hon firar att d går så bra för henne i skolan. vi brukar ju dricka choklad på lördag. då firar vi att d är lördag.

??

hahahah

nu ska jag pyssla vidare lite,
tar tag i kjolen imorgon. för vad som än händer så SKA den bli färdig tills på fredag. varför? får ni aldrig reda på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0