håll upp händerna

Mån 5 Oktober, 2009 @ 12:24

faktiskt så behöver jag inte säga död åt mönsterkonstruktion längre. när jag kom till skolan för att läsa igenom min läxa förstod jag ingenting, tydligen hade jag varit för trött. men d såg inte min lärare, hon fattade vad jag hade skrivit. jag själv, fattar fortfarande inte. men men, jag gjorde den iaf. jaay me!

nu har jag precis haft lunch. soppa och en fralla hade jag med mig. japp, så gör vi på textilakademin, vi har med oss egen mat. fantastiskt!! men jobbigt på morgonen.

idag; ska jag nog köpa en passare att ha i skolan, har märkt att d kan vara bra å ha en sån.
annars, så ska jag sluta skolan först innan jag handlar saker till mig själv.

Kommentarer
Postat av: syrran

öh ja vill se bilderna du tog i lör ju :)

2009-10-05 @ 19:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0