no brain - no pain

Torsdag, 29 Oktober, 2009 @ 17:45

har sovit hos boscos föräldrar inatt. bosco har gjort läxorna och jag har tittat på disney channel och lekt med världens sötaste ungar - tanguy och boscos systers ungar - marie och alina. som sagt världens sötaste ungar. alina hade blivit så stor. tänk att bella var gravid med henne när jag träffade henne första gången. d är snart tre år sen. det var snö och kallt och jag hade fortfarande gult hår. minns jag.

inatt sover jag hos mina päron, mamma ska bleka min utväxt som säkert är 30 cm. sen ska jag skissboka lite. d e kul.

imorgon är d halloweenfest hemma hos syrran. jay! jag älskar att klä och spöka ut mig. men först ska syrran, jag och tilda till mormor och fika. jodå, jag hann med att träffa henne också, på mitt lilla lov.

imorgon tar jag bussen till mormor, bara för att, liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0