one step behind the drum style

13 Oktober, 2009 @ 10:12

sitter i skolan. sydde på min skjorta ända tills d blev fika. men då hamnade jag här istället. my fixade cafe world åt mig i helgen som var. jag sa åt henne flera gånger att nej nej nej. jag har inte tid för spel och sånt. men hon ville så gärna göra en gubbe som skulle likna mig. jag sa okej men varnade henne för att jag ALDRIG kommer kolla mitt cafe. Nu har jag vaknat upp varje dag av att jag har fått ett sms av henne där d står "din mat e klar" eller "kolla ditt cafe, d e kaos där" och dylikt. så jag har varit lika tvingad att kolla iallafall. d var det här jag var rädd för. Så för att jag INTE ska hänga där hela nästkommande helg, så har jag köpt massor av tyg som kan räcka till 3 olika projekt inför helgen. vilket betyder att jag ska sy HELA helgen. tack gode gud, för att jag fortfarande prioriterar roligare saker som att sy och sånt framför spel o skit.

nu ska jag äta min banan.

sedan sy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0