to be a good man, one time, to one woman

17 Oktober, 2009 @ 13:10

har haft nästan mitt livs mest värda kväll igår. har kännt mig som världens prinsessa hela kvällen. första gången men absolut inte sista gången jag dejtar en SVINRIK kille. så fruktansvärt kul!!

också har jag vunnit en beigeskinnjacka på tradera. livet kunde inte vara bättre just nu!! älskar det!!

Uppdat. 5 minuter senare  tycker mina vänner är lite sega på att uppdatera sina bloggar. spec Emma, Linnea o Emelie. Jag vill ju veta vad som händer i era liv!! Ni borde vara lika duktiga uppdaters som Syrran, Bella o Emme.
Lite kort information om vilka bloggar jag läser. så nu vet dom flesta d också.

Kommentarer
Postat av: syrran

jag har en beige skinnjacka du kan fåå! :P

2009-10-18 @ 14:25:28
Postat av: Anonym

javisst men d här är en 900 från topshop i usa

2009-10-18 @ 16:02:05
Postat av: Linnea

jag ska bli bättre vännen :) <3

2009-10-18 @ 19:58:00
URL: http://linnea-mydreams.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0