vem tänker du på när solen går ner?

20 September, 2009 @ 21:48

är hemma i göteborg. sitter o tittar på tv, med min spikmatta o mår skit efter gårdagens tjugeårsfest. att jag aldrig lär mig att jag inte alltid behöver ge allt när jag festar.
men d var ett jättekul party. med några kända ansikten. på natten tog jag mitt pick o pack o åkte till bosco i stan. jag ville sova en sista kväll med han. o d fick jag.

TORSDAGen den 17 september kom min syster o jens efterlängtade tös. Tilda ska hon heta. jag har inte träffat henne personligen än. men jag kan lova att hon är fin eftersom hon har så fina föräldrar.

kollar på charlies änglar. inget för mig. gillar ju inte ens action. ska sova istället. nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0