granit <3

29 April, 2010 @ 08:20

- kul att min granne alltid ska envisas med att börja borra klockan 6 på morgonen. jag hade tänkt ta sovmorgon idag eftersom mitt samtal med min teckningslärare inte börjar förens typ elva.

- kul att jag har blivit förkyld igen. har ju inte varit det varannan vecka detta året eller så.

- kul att modevisningen är nästa vecka, lördag och att jag har sytt klart 1 av 6 plagg. det blir en spännande vecka nästa vecka

- kul att jacob kommer hem idag och ja har lovat honom att damsuga hela veckan.

- JÄTTEkul att d är valborg imorgon!! :D

annars så är jag jättekär i alexander rybak såhär på morgonen. oklart varför. också tror jag att d ser ut att bli sol idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0