cryin all the time

27 April, 2010 @ 19:30

har fått order från syster att d var dags att uppdat. min blogg. är i skolan nu har funderat sedan lunch på att gå hem. d har inte varit min dag idag alltså. jag har fått damp ett antal gånger och skriker hora rakt ut i luften. min lärare har skrattat åt mig likaså klassisarna. kul att jag snart dör av svält. går väl hem istället.

men gah gah gah vilken awesome helg jag har haft! fredag = afterwork på lounge. idag bjöd dom på världens starkaste wook. jag dissade och handlade en billys panpizza på konsum istället. sen gick vi hem till thez och drack cider och kollade på talang. vid halv tio bjöd några pojkar in oss på fest på linnégatan. då hade vi redan druckit upp allt vi hade. när vi kom dit ljög vi och sa att vi glömde våran spritpåse på spårvagnen. men d gjorde ingenting för dom hade massor att bjuda på. idag, typ för första gången fick jag med thez att köra "jag-har-aldrig" och så försökte jag lära de andra ölspelet. Ja, för sånt gör ju vi i småland. vi gick ut vid typ ett till excet som vanligt. faktiskt så var d länge sen jag var där. vi hade hur kul som helst när vi dansade på bardisken osv. osv. en "fotograf" ville fota oss. så vi satte oss posande i trappan och han tog fram en kanon digitalkamera. fotograf, yeah right. excet stänger fem, då har spårvagnarna alltid slutat gå (att vi aldrig lär oss) så vi gick hem till pojken som hade förfest och sov över där till typ nio. då åkte vi hem till my. och sov, åt frukost och sov igen.

jag tyckte att vi hade haft så kul dagen innan så jag bönade och bad om att vi skulle gå ut igen, lördag. hon var inte jättepepp men vi köpte korv med bröd och åkte hem till mig. då blev hon pepp. ikväll gick vi ut på excet igen i hopp om en söting som jobbar i baren skulle jobba där idag igen. (så skriva mitt nummer på kvittot ännu en gång) excet var roligt igen. denna gången fick vi inte dansa på bardisken. my blev ganska upprörd. men jag hade kul igen. excet stängde vid fem. igen. då ville vi hem. igen. men spårvagnarna hade slutat gå. igen. på söndagen vaknade jag i min egen säng. med eller utan sälskap kvittar. jag hade iallafall haft en great partyhelg. jag firade med att först ringa till my för att fråga ifall vi kunde gå ut på söndagen också. hon ville inte. så jag gick till skolan och firade istället.

snart är d valborg... på fredag ju! :)

my har föresten anmält mig till vårruset. mot min vilja.. nej då, man fick visst en picknickkorg med allt möjligt i. då är d väl värt att spring eller för min del att gå fem kilometer som jag aldrig skulle få för mig att göra annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0