vila låter som en hägring just nu för mig

15 April, 2010 @ 01:00

hela jag skakar. i tre dagar och nätter har jag varit isolerad i lägenheten. isolerad i köket där jag och min boråsansökan har befunnit oss. jag har varit väldigt fokuserad på detta. pennor och limstift har gått så d bara har rykit om det. idag såhär dagen innan är jag halv färdig. har lite saker kvar i skolan jag behöver. så åker till skolan. ser ljuset för första gången på evigheter ungefär. väl ute bland folk kan jag knappt behärska mig. går in i saker, låter som en senildement tant när jag pratar med någon och pustar ut högt när jag sätter mig ner. efter skolan går jag förbi konsum och då vet jag inte vad jag tar mig till. utan brister ut i gråt. drar ner solglasögonen så d inte syns. står i kassan och betalar. tårar rinner ner från mina kinder. kassörskan frågar om allt är ok.? jag ljuger och säger att jag är pollenallergiker. ringer bebe och får lite pepp och kärlek.

har iallafall aldrig i hela mitt liv mått såhär psykiskt dåligt. inte om nån vän eller kille lämnat mig, eller nått. utan för en jävla ansökan till en skola. har iallafall lärt mig min läxa nu. SKA ALDRIG MER SÖKA TILL BORÅS MODEDESIGN HÖGSKOLA!

nu är jag klar. portfolio, intyg, betyg m.m är inslaget och adresserat. imorgon åker jag till borås och lämnar den.

     

mamma är här. vi har varit och ätit på tildas. skönt att komma bort och tänka på något annat. VERKLIGEN!

tack och hej - helt dödstrött tjej.

Kommentarer
Postat av: syrran!

om dom inte tar in dig på skolan är de knäppa! <3

2010-04-15 @ 08:43:56
Postat av: stina

tack syster! <3 är så lycklig nu för att d är inlämnat!

2010-04-15 @ 15:50:17
Postat av: issa

håller med, om dom inte tar in dig stina så är dem lustiga, du är verkligen jätteduktig på det du gör :)



kram.

2010-04-16 @ 17:09:31
URL: http://rockittonight.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack bella <3 :) d värmer

2010-04-16 @ 19:12:45
Postat av: Jessica Svensson

Wow, jag är imponerad!!! Snyggt Stina!!!

2010-04-18 @ 11:40:53
Postat av: Linnèa D

Min vän står på dig och detta grejer du.

2010-04-19 @ 10:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0