a picture of air

14 december, 2010 @ 22:28

kör ifatt lite med listan så jag blir klar med detta innan jul. tänkte se ifall jag lyckas

Dag 11 – Mina syskon
jag har en biologisk syster. en förbaskat bra en. hon är mamma. en förbaskat bra sådan. OCKSÅ.
Dag 12 – I min handväska
plånbok, läppglans, bankdosa, kam och tusentals kvitton (jag e lite dålig på att städa)
Dag 13 – Den här veckan
lär inget ut över d vanliga hända. ska sy färdigt min julklänning och hoppas på jobb till helgen. need some klöver
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
morgonrock och mysdress. d är ju så hiiiiimla kallt här
Dag 15 – Mina drömmar
jag vet inte om vi kan kalla det drömmar men jag har en lista på grejer jag ska göra innan jag skaffar barn och fast sällskap. (som om livet skulle ta slut då) det är mest olika platser och olika yrken jag vill testa.
Dag 16 – Min första kyss
behöver vi nog inte ens kalla kyss. jag lyfte iaf inte på benet
Dag 17 – Mitt favoritminne
ayia napa 2010 med världens bästa tjejer.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
flytt, städning och flygresning till ayia napa. d bjöds på rödvin och en godissäck. september 2010. förståss.
Dag 19 – Detta ångrar jag
jag ångrar allt jag låter rinna ut i sanden. så som sökning till london collage of fashion eller sådanna saker som jag tänker att d där ska jag göra sen - sen är d försent.
Dag 20 – Den här månaden
är den finaste och den mest kärleksfullaste månaden. i iallafall två dagar av denna månad. julafton och nyårsafton är d jag snackar om, om ni inte har förstått det.

detta var nog d trååååkigaste inlägg jag har skrivit på lääääänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0