frosty the snowman

12 december, 2010 @ 21:00

PARTYKVÄLLEN
staden
: eksjö
tillsammans med: emil som bordskavaljer
partyoutfiten: svarta partypants, guld high heels, svart tubtop, rött genomskinligt nattlinne (d är snyggare än vad d låter)
förfesten: hos anna och linus med bordskavaljer, syster och jens
åt: julmat
skrattade åt: gamla skolkataloger
vidare till: julshowen
dansade till: något dansband
drack:  mina fattiga drinkar, min och syrrans snaps och mkt rödvin ♥
smsade: ingen för en gångs skull
fyllemat: ingenting, bantar
somnade: på bussen hem
BAKISMORGON
vaknade
: av att mamma stod och glodde på mig
huvudvärksstatus: inte så farlig
cravings: resorb!
aktivitet: happypancake och slå in julklappar
minnen från kvällen: minns allt!
träffar: tilda!
kläder: allt möjligt
lovar mig själv: att ta mer frisk luft nästa gång jag festar
under kvällen: tittar på d avsnitt jag har missat av julkalendern
planerar: mogondagen, ska vara barnvakt och sedan jobba
somnar: aldrig säkerligen pga kvällskaffet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0