so this is christmas

25 december, 2010 @ 20:49

nu är julen över och jag höll inte mitt jullöfte som var att göra klart listan innan jul. kanske kan ha d som nyårslöfte istället?

jag har haft en fin jul än så länge. dagen före julafton spelade vi bingolotto på uppesittarkvällen. vann ingenting som vanligt. men sak samma. spelar för gemenskapen förståss. gick dock och la mig ganska tidigt.
julafton, börjades med julfrukost, vi sjöng och gratulerade bosco på födelsedagen också. han fick en parfym av mig. sen öppnade jag min julklapp från honom som jag redan visste var d var i - ett par skor, som är för mörka för att ta kort på med min "höjdare" till mobilkamera.
kort därefter åkte vi till syster och åt julmat. jag såg trolltyg i tomteskogen för första gången i mitt liv. ensam fick jag titta. tilda ville inte se. började jobba vid 15. jobbade till 21. fick med mig en julklapp hem och körde i 40 hela vägen till syster. fick köra en ensam julklappsöppning á la rudolf medans vi tittade på svensson.
fick världens finaste julklappar. måste har varit världens snällaste detta år. kan nästan tänka mig hur nästa jul blir när jag undrar varför inte jag får några julklappar? och mamma citerar reuter "du fick ju så många paket förra året.. du kan väl leka med dem?"
skämtar förståss!

varnar för högst dålig kvalite på bilderna!

mina julklappar
1. mary kay ansiktsscrub av mamma
2. nobless av mormor
3. harry potter box av syster (nån lånade min gamla och lämnade aldrig tillbaka)
4. prylar jag alltid lånar av mamma så som deo, rakhyvlar och pincett
5. vinylspelare av pappa
6. strumpebyxor av mamma
7. spelet tjejmiddag av syster
8. hårspray av mamma
9. skor av mamma


jag bestämde mig för att vara fin hela dagen på julaftonen. även på toaletten på jobbet :)

ikväll har jag gjort ett mönster på en nyårsklänning. och nu har jag bestämt att jag, mamma och pappa ska ha glöggkväll och kolla på sweeney todd på 5an. den e grym!
imorgon jobbar jag från 7-12 sen blir det julmiddag hos mormor. tradition. jag har paxat att inte köra. måste ha min julschhhnapppzzzZ!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilka snygga skor ! :)

2011-01-02 @ 21:58:49
URL: http://radiogirll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0