jag är ett levande bevis på en naturkatastrof

1 decemeber, 2010 @ 10:25

jag åkte, jag kom och jag segrade! till göteborg, struntade i snön n all that shit. hela vägen gick fint och jag kom fram bara 5 minuter för late. folk skriver på facebook att dom hatar sj. trodde ni hade lärt er vid detta laget att sj INTE kan köra tåg på vintern. dock kan krösatåg d och bus4you kan köra buss. min finaste resa jag nånsin har gjort på vintern. d var typ bara jag på bus4you. jag satt längst bak med nerfällt säte (så att jag nästan låg ner) och spelade luftgitarr till ipoden. tyckte jag var coolast i heela världen. nu är jag här iaf och får stå ut med försenade spårvagnar. men som jag älskar göteborg. ska vara här tills nästa torsdag. bara va och göra iiiiiiingenting. inatt har jag sovit hos bosco. mkt fint.

Dag 07 – Min bästa vän 
jag har fyra styck bästa vänner. bästa vänner på fyra olika sätt. d är antagligen någon av dem jag ringer om jag skulle vakna upp i häktet eller något någon gång.
dom två första är.. Mamma och Lisa. Syster vet ju d mesta om mig och har följt mig genom hela mitt liv. hon vet när jag fick min första mens, hur jag blev av med oskulden och vilka som nånsin har svikit mig. och mamma, gav mig liv. båda två var där enda sedan jag föddes och d är fint av dem. jag älskar dem. (och pappa som också tillhör min familj, men han är ingen bästis)
den tredje är bosco. vi var ett par en gång och jag hoppas att vi blir det nån gång igen. han är den klokaste människa jag känner. han har lärt mig massor. han har lärt mig hur jag ska behandla människor och svåra situationer. d är oftast honom jag ringer när jag är opepp och ledsen över något. han vet hur han muntrar upp mig och han vet hur han ska ta hand om mig. han är en såndär alldels underbar man som är sällsynt. jag BÖR väl hålla fast i honom hårt så att ing en snor honom ifrån mig.
den fjärde (om vi ska snacka vänner) är min nyfunnaste vän My. jag tackar Gud för denna fantastiska kvinna som jag bara har kännt i drygt ett år. har aldrig kännt mig så viktig för nån som jag gör för henne. hon säger att hon alltid vill ha mig till hands, hjälper mig med allt, saknar mig när vi har varit ifrån varandra i en vecka, sitter med penna, papper och skriver ner MINA råd som JAG ger. vi känns så himla lika men endå så olika pga av våra livserfarenheter, eftersom hon är några år äldre. (8år, faktiskt) men jag kan endå vara mig själv med henne. varje gång vi snackar och jag kanske säger något som får henne och skratta, då säger hon "stinaaa, vad jag älskar dig". då märks det att vi inte har någon ytlig vänskap utan att vi verkligen tycker om varandra som vänner. vi har bråkat typ en gång. något töntigt fyllebråk. vi grät och upptäckte då att vi aldrig nånsin vill förlora varandra. hon ger mig styrka och jag är glad att jag träffade denna fina vän tillslut. efter 21 år av mitt liv. Tackar göteborg (du är också en fin vän). vi delar allt, denna tjej och jag; hemlisar, kläder, erfarenheter och kärlek. dock har vi inte samma musiksmak men vad gör d? Jag älskar denna ängel och har redan paxat henne som första brudtärna på mitt bröllop. never had a friend like her.



kärlek är fint - känner mig otroligt stark och glad efter detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0