i'm a little bit older than u

5 december, 2010 @ 12:48

bosco är och köper bröd så vi kan äta vår andra advent frukost nån gång. egentligen hade jag viljat ha risgrynsgröt också. men d får väl sparas till tredje advent. idag känner jag för att var extra (l)ju(v)lig. stå i svart klänning, kappa, uggs, mössa, lockigt hår och med ett knäckäpple i handen, för att titta på julskyltningen på nk. helst ska d vara mörkt ute och en kör i bakgrunden ska sjunga deck the halls.
ska jobba på den idéen.
jag fortsätter på listan ikväll. nu har jag blivit utmanad av emma istället.
4 matprogram jag gärna ser:
hmm...
1) hells kitchen
2) kniven mot strupen
3) ..
4) leila bakar (typ en gång i halv året)
4 saker jag har ätit idag:
1) ..
2) ..
3) ..
4) ingenting än så länge
4 smaker jag längtar efter:
1) nån indisk sörja med nötter och kyckling jag åt på Cypern
2) tjockkorv med MKT bearnaise provencale på
3) kyckling dränkt i sambalchilisås (från Tildas krog)
4) well done halloumi med massa parmesanost
4 saker på önskelistan:
1) vinylspelare
2) skor från scorett
3) skor från have2have
4) skor från nelly
4 smaker jag avskyr:
1) ketchup
2) lakrits
3) whisky
4) röd mjölk
4 personer vars bloggar jag uppskattar, och därmed också utmanar
Syster
Issa
Erika
Emelie

4 matprogram jag gärna ser:
1) halv åtta hos mig
2) kniven mot strupen
3) hells kitchen
4) leila bakar (eller finns d ens ett program som heter så?)

4 saker jag har ätit idag:
1) ..
2) ..
3) ..
4) ingenting än så länge

4 smaker jag längtar efter:
1) nån indisk sörja med nötter och kyckling som jag åt på Cypern
2) tjockkorv med MKT Erik Lallerstedts bearnaisesås
3) kyckling dränkt i sambalchilisås (från Tildas krog)
4) well done halloumi med massa parmesanost
gillar inte socker men fett måste vara d godaste man kan äta

4 saker på önskelistan:
1) vinylspelare
2) skor från scorett
3) skor från have2have
4) skor från nelly

4 smaker jag avskyr:
1) ketchup
2) lakrits
3) whisky
4) röd mjölk

4 personer vars bloggar jag uppskattar, och därmed också utmanar
Syster
Issa
Erika
Emelie

Kommentarer
Postat av: syster

tack ååå tack.. gör den sen.. ;)

2010-12-09 @ 18:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0