du ger mig allt jag vill ha

1 Februari, 2010 @ 16:42

okej, ingen orkar med mig om jag ska skriva allt som hänt mig sen sist jag skrev. jag orkar inte heller med mig själv då. så jag bojkottar d.

just nu sitter jag i mitt rum. lyssnar på Muse och äter upp mitt godis från biobesöket i fredags. Sherlock holmes såg vi. jag somnade. var på bio i torsdags också. Avatar. i 3D. Somnade inte. tur. Folk stannade kvar efter filmen och grät i varandras armar. Ja, livet på jorden är ju SÅ meningslöst, varför inte bli en avtar istället? tur att jag är vuxen och lever med båda fötterna på jorden :) men annars så var den grym!!

har varit hemma hos mamma och pappa ihelgen och hälsat på bosco bla. sen har jag varit på födelsedagskalas hos Angelique också. vi åt mat och gick ut på hotellet. efter det är det helt svart. aldrig hänt mig någonsin. utan att låta hur billig som helst kan jag väl bara säga att jag kände mig fedt tragisk på söndagen när jag städade mammas bil... aldrig mer.. på riktigt. aldrig mer.

annars går skolan framåt. d sista går riktigt fort här nu. jag har några skolor att söka, en modevisning att avklara och en fashion week i köpenhamn att besöka. känner mig lite stressad. vilken tur att jag har hunnit söka några sommarjobb så jag inte behöver få panik över d i slutet av maj.

jag känner mig rik som ett troll och har kollat in ett par skor som jag vill ha på shock. okej, jag brukar inte handla där. men my drog med mig dit förra veckan. hittade ett par pumps och har nu inte tänkt på något annat än dem sen dess.. jag borde.. även om jag inte borde..

ska jag annvända avatar som tema till portfolio till borås? njaa.. då tror väl folk att jag är en neeerd.


Kommentarer
Postat av: syrran

du kan betala dopet åt mig ;)

2010-02-01 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0