Jag märker att alla har, fått nog av mig

25 Februari, 2010 @ 21:45

veronica maggio - måndagsbarn <3

försov mig idag. skickade ett sms till en klassis och sa att jag blir sen idag. låg kvar i sängen och sov vidare. kände att teckning kändes onödigt idag. gick upp 9, satte igång datorn och försökte att inte logga in på face ifall någon från min klass skulle råka vara inne. istället satte jag igång med att leta lite sommarjobb eftersom d var d vi skulle göra på marknadsföringen idag. vi skulle ha med oss dator och cv idag. blev fast och kände att marknadsföringen var onödig också. så ja, jag har skolkat idag. sa d till mamma också. så d är ingen idé att ni skvallrar.

tappade bort min bankdosa på lovet föresten. hittade den inte någonstans så jag tänkte att d var lika bra att skaffa mig en ny. jacob hade tappat bort sin en gång och fick en ny gratis sade han till mig. igår tog jag mig i kragen och gick till swedbank. egentligen är d jag som ska råna dem men denna gång var d dom som rånade mig. 250 spänn kostade den. kul. nej. jacob blev arg när jag fortäljade detta till honom. han sa att om detta hade hänt till honom hade han sagt att han vill ta bort alla sina konton på swedbank och ALDRIG nånsin höra något mer från dem. eftersom dom tjänar på att vi skaffar bankdosor så d slipper ha så många som arbetar där. men vad skulle jag göra? jag kunde ju inte gå tillbaka och skälla ut dom och säga att jag minsann vill ha tillbaka mina pengar, nu, nu, nu! tönt som jag är frågade jag jacob fall han kunde göra d istället. då höll han med mig om att jag var en tönt. men jag tänkte faktiskt inte så långt när jag var just där.

annars så har inget hänt idag. faktiskt.

"mamma! vilken ost är d vi brukar ha hemma?" ringde bosco och sa till mamma innan. aw gulli. bara så ni vet bor både jag och bosco hemma hos mina föräldrar och kallar min mamma för mamma. eh. puss på dig min bebe. du är gulliast i HELA världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0