lady pink in trouble

6 februari, 2010 @ 18:06

har satt mig vid datorn en stund. sitter och umgås med mitt tyg jag köpte igår. kände att jag behövde spendera lite tid med d för att jag la ner så mkt pengar på d. vår lärare "tvingade" oss köpa kavajtyg i med ull i. 700 kostade d. japp, jag har blivit rånad. igen.

ska aldrig mer köpa tyg i göteborg. nästa fredag ska jag köpa billigt tyg i köpenhamn istället. finns mer att välja på där.

igår va d fredag. Kvällen började med att jag, mysan och vinc åt sushi i Mölndal. vi drack lite vin. blev lite partysugen även om jag sa att d aldrig aldrig aldrig kommer hända igen. men jag säger d varje helg. (säger så även idag) några killkompisar till oss drog med mig ut. men först var vi hos my och förfestade lite så hon också kunde känna att hon var med lite. d var kul. jag gjorde inte av med ett enda öre igår. duktiga mej. ska alltid gå ut med dem när jag går ut.
testade ett nytt ställe. dancing dingos. soft ställe med skön musik, enkla människor och man fick ungefär göra d man ville. dj:n var en gammla surfare från australien som snackade engelska. helkul att prata med. drog igenom hela min spotifylista för att få snacka med honom så mkt som möjligt.  nej han var inte snygg. han var en gubbe i säkert femtioårsåldern.
efter dancing dingos och några shotar gick vi till excet. tillbringade inte tiden så länge där. ville hem ganska fort. hade sovit dåligt. fick sova hos en av pojkarna eftersom jacob inte var hemma ville jag inte sova själv. fick med oss lite nattamat som han kallar d. jag snodde hans säng och däckade ganska snabbt. första gången jag vaknade stod d tre stora glasvatten och ett paket treo på nattusbordet. drack treo och somnade igen. nästa gång jag vaknade var d för att syster ringde. drack vatten och somnade igen. tredje gången jag vaknade ringde hanna. drack vatten och somnade igen. fjärde och sista gången jag vaknade var d dags att verkligen vakna för då fick jag frukost på sängen :) blev hemkörd och nu sådär fyra timmar senare sitter jag fortfarande i min partyoutfit.

ska snabbt hoppa in i duschen och bege mig snabb som en apa till my. vi ska se melodifestivalen och göra ingenting. men först ska jag förbi konsum och köpa med mig lite chips. blir d till middag idag. japp japp.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0