Living dead göörl

3 Februari, 2010 @ 13:26

är i skolan nu.. har sytt en kavajtoille. den ser ut som skit. ger upp och åker till stan istället. ja, jag har ju faktiskt slutat. är sugen på lite grejer till mitt rum. ska dra till åhlens. sen ska jag köpa ett par öronmuffar. för mamma hade ju slängt mina från typ 1999. Hon yrade något om att d var för bebisar. nej, mamma jag köpte dem på BARNavdelningen för att jag var ett BARN då och tycker om att annvända om gamla saker. svenskar konsumerar FÖR mkt. (ska jag säga)

är astrött by the way. har kollat på rederiet hela natten och försökt tänka ut ett tema till skolsökningen. har bara haft glas i huvudet d närmaste dagarna. drömt om glas. andas glas. ätit glas.. osv. osv. jag vägar annvända mig av glas. d e bara SÅÅÅÅÅÅÅ last year.

ikväll ska jag strunta i glas helt o hållet. för jag ska ut och dricka vin. med en guy :) ja, d e ju onsdag

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv : yes we are :) miss u

2010-02-03 @ 21:17:35
URL: http://emelieidajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0