Sitting and picking on myself

11 Februari, 2010 @ 22:54

höll ett uruselt föredrag idag om spikmattan. hade apat mig så glatt framför spegeln bara fem minuter innan. och tyckte att detta verkligen kommer att gå bra! väl därframme blev jag helt galen och bad till både Gud och min lärare om att få sätta mig ner. fick hålla min lärare i handen en stund och glömde avslutningsdelen. fick ta igen den efteråt istället. jag förstår ingenting. jag träffar alla i min klass varje dag. pratar med dem varje dag och skrattar med dem varje dag.
vad hände egentligen?
nästa gång får jag strunta i att öva tusen gånger innan och återgår till min gamla grundskoletaktik. skriv talat på morgonen i bussen och öva som en galning när alla andra redovisar. brukar ju funka.

imorgon ska vi till köpenhavn. (!!) modemässa och tygköp. fyra timmars bussresa och även lite båtresa också. jag är mest ute efter att njuta av köpenhavn. har inget minne av d stället. men jag hoppas på sol imorgon iallafall. tar ju med mig brillor.
men först börjar jag med att gå upp vid 5 på morgonen. sova nu alltså. goddnattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0