in the hall of the mountain king

26 Mars, 2010 @ 02:30

nu är jag färdig med teckningsprojektet som ska vara färdigt tills... idag :) jag är faktiskt nöjd. om jag hade batteri i kameran skulle jag så gärna vilja ta lite bilder och lägga upp. men d får bli en annan gång. nu är d bara redovisningen imorgon kvar. vad ska jag säga om mitt? jag har inte inspirerats av något till mitt tryck. jag ritade av en brutta från en av jacobs slitztidningar, som jag tryckte på min trikåklänning. ville inte att min moodboard skulle bli för p*rrig så skrev ut lite bilder på allt möjligt som jag kan tänkas ha blivit inspirerad av. Bla. några bilder på betty boop, lite manga och lite marilyn monroe. vad flummig min redovisning kommer bli. förstår fortfarande inte varför vi måste köra redovisningen med den andra klassen. också?

ska snart hoppa in i duschen. fyndade lite roliga saker på öb igår. bla kokosshampoo, kokostvål och kokos body butter. hela jag kommer lukta kokos. HÄRLIGT!

sen får jag väl städa undan efter mig i köket också. har ju ingen lampa på mitt rum och orkar inte köpa nån glödlampa nu när solen är framme till sju och när lägenheten är fullproppad med lampor i tak och fönster.

idag har jag tagit mått på min första kund här i livet. en allmänt trevlig och mogen tjej för att gå i nian.

trött är jag. men tror jag ska dygna inatt. annars kommer jag väl aldrig upp till skolan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det känns ju lite vuxet o ha ett våffeljärn ;P

2010-03-29 @ 13:32:51
Postat av: Erika

2010-03-29 @ 13:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0