Jag älskar doften av nya skor

10 Mars, 2010 @ 23:46

Jag har gjort det igen. nya skor. jag tror jag börjar bli galen. först funderade jag på ett par pumps från shock som jag har drömt om nästan varje natt sen jag var där inne sist. ställde undan ett par 37or för att fundera på saken. drog vidare med tjejgänget till nordstan. hittade två bodys på Gina. (ja, d är ju SÅ roligt med bodys) och en klänning. Gick in en snabbis för att bara kika på min favoritskoaffär scorett. Tackar Gudarna för att jag gick in där. Hittade mina favoritskor som jag har kollat in hur länge som helst - på REA och i min storlek. TACK! Dissade shock och älskade scorett (ska tacka dem i något tal nån gång) Ska sova med skorna på mej inatt. :)

i skolan flyter d på. Vi ska vara färdiga med kavajen nästa vecka. PANIK!! eller nått. Modevisningen ska påbörjas. Håller också på med portfolion till Borås också. Om jag blir färdig? d vet jag inte. men jag kan verkligen inte ge upp nu. då blir jag besviken på mig själv. Men som d ser ut nu så måste jag prioritera penna, linjal, promarkers, symaskin och kreativitet framför sängen. Men först ska jag ha en kul helg. Bosco kommer hit. Vi ska posa för Modellab, gå och se alice i underlandet i 3D och gå på födelsedagsfest. Helgen efter blir kreativitet, kreativitet och kreativitet. ska väl flytta in i skolan då.

Har kommit på ett namn till min utgång till modevisningen med hjälp av några sötisar och Sam. skönt.

imorgon ska vi trycka. vill inte. teckning är tråkigt. d händer inget där. funderar på att skolka och göra något vettigt istället.

föresten är rederiet för mig klart. ska kolla om igen. men först kör jag tre kronor. d är också ganska roligt.

nu ska jag måla av en tjej från slitz som jag ska annvända när jag trycker imorgon. sen är d läggdags för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0