make over

1 April, 2010 @ 00:54

första april idag. jag har sagt ett aprilskämt hitills.. märkte d inte själv förens Karlkusin (jacobs kusin) påpekade d. tänker inte förtälja skämtet för d kan anses som dirrrrrtyyy

har satt upp täcket som ett tält över huvudet på mig och datorn. låtsas om att jag sover in front of jacob.

har varit i skolan och jobbat idag. känner mig duktig. vi var ju faktiskt ledig idag. går dit imorgon också pga stress och arbete som måste göras också. fan.. jag som hade tänkt gå påskakärring............

har varit på två roliga affärer idag. först på knapp karlsson där personalen är hur pratsam och trevlig som helst och sen på i en teaffär. där personalen är ännu trevligare. var där och köpte en påskpresent till mysan. okej, jag kan ingenting om te. men personalen var vänlig nog att hjälpa mig. fick göra en egen påse i guld med rött champange te, ett annat exclusivet te, malibuchokladkaka och en annan chokladkaka med saffran i. om mysan blev glad? ja hon blev JÄTTEglad! nej jag brukar inte köpa mina vänner. tyckte bara att d passade in eftersom hon skulle bjuda mig på mat och för att hon har gjort så mkt annat för mig.

imorgon ska jag åka hem också. till småland som jag brukar säga i skolan. d känns konstigt.. i värnamo åkte jag hem nästan varje helg. nu åker jag inte hem lika ofta. och d är inte pga någon oense med min familj eller något sånt dumt. utan antagligen för att jag känner mig mer självständig. okej, jag har varit självständig vad d gäller känslor och shit sen jag började gymnasiet. nu menar jag att jag känner mig mer vuxen. imorgon ska jag iallafall åka hem. då får jag äntligen träffa mamma, pappa, syster, tilda, bosco och några andra sötisar.

nu ska jag sätta på en lånad beck film och försöka somna till den. kanske bloggar innan jag går påskakärring imorogn.. ironi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0