breakin it up

1 Mars, 2010 @ 06:57

måndag morgon, jag är uppe med tuppen. gick upp vid fem för att duscha eftersom jag sagt tidigare att jag är så långsam på morgonen. jag satte mig vid datorn för att fundera vad jag ska ha på mig idag.

helgen har varit bra. i fredags hade jacob bjudit hem några vänner. han bjöd på förrätt, varmrätt, efterrätt och ett en välkommstdrink gjord på vodka och is. ja, d var trevligt fast jag satt och sov i med huvudet ner i tallriken. så jag bad om att få gå och sova istället.

lördag, uppe med tuppen igen. gick till skolan och sydde lite på min kavaj. d gick ganska flott. åkte hem från skolan klockan 2, kände mg ganska stolt över mig själv. kom hem, började fixa mig inför kvällen bravader. cuttade bla. min lugg. ser ut som en svamp. kul. nej. men whatever jag har andra egenskaper som hjälper mig. så inget hemma sittandes och tjura för mig pga detta. hade lovar my att dyka upp hos henne när d fortfarande var ljust ute. d gjorde jag inte. kom nån minut innan melodifestivalen började. thez var på G ikväll. jag var d inte. och inte my heller för den delen. efter lite mintu gick vi ut iallafall. excet denna gång igen. herre, alltså... de var lönehelg denna helg men jag har aldrig varit med om maken till snåljåpar!! vi brukar få drink, efter drink, efter drink, efter drink. tror folk känner igen oss.. borde börja gå nån annan stans. träffade en snyggig kille som såg ut som Jared Leto. men jag gick ifrån honom. varför vet jag inte fortfarande. satt hela dagen igår och letade igenom eniro för att hitta honom. jag har fortfarande inte hittat honom. spännande. sov hos my lördagsnatten. spenderade hela söndagen med henne också. vi bakade lite. drack te. och sånt. kom hem vid 9. var ensam här. d var läskigt. vattenkokarn sattes på och stängdes av, av sig själv. stängde in mig på mitt rum. köpte två filmer igår. cry baby  och fantomen på operan. My har hemköp där hon bor. där har dom jättebra filmer som man kan köpa två för 99. ska köpa fler där nån annan gång. vi har ju bara konsum där jag bor. där har dom dåliga filmer.. typ tecknade pippi.

idag börjar min bak och städvecka. jag och mysan har bakat morotskaka tills idag som jag ska bjuda på. fast först börjar jag med lite måndagspepp och en mkt mkt bra låt


Kommentarer
Postat av: Emme

Annars brukar folk ställa sig vid garderopen och fundera på vad de ska ha på sig.

Låter som om du har ett fullt liv.

2010-03-05 @ 16:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0