vem varre som kasta?

23 Mars, 2010 @ 07:49

vilket vackert väder vi har i göteborget idag. regn..

inget inlägg på en hel vecka. men skolan går faktiskt före. jag var säkert upp till minst tre varje natt förra veckan. och försov mig varje gång. inte bra. men glad är jag, för jag blev färdig med min kavaj till slut. ja, den blev snygg.

på fredagen tog jag en paus från kavaj och från allt som har med skolan att göra. gick på afterwork med tjejerna. Babar. första gången jag är där. men oj så god gratis buffé dom hade. ska börja köra Babar som en fredagsrutin. efter Babar gick vi hem till thez för att förfesta lite. (och kolla på tv.. huh?) ikväll hade vi bestämt oss för att inte gå ut på excet. men tyvärr blev d så iallafall. för d var där allt folk va. fast inte var pojkarna så mkt direkt att hurra för. nä bara pojkar i korpsvartfärgat hår, tonårsfinnar och som my så fint skulle kalla det, utan axlar..
sov hos my den natten. dagen efter drog hon upp mig och drog med mig till nordstan. lördagar är ingen rolig dag för shopping på nordstan. d är massor med folk och alla är galna. får inte en lugn stund nånstans.. inte ens på ett café eller på toaletten. handlade iaf lite allt möjligt. lite partyklänningar och lite vårkläder. INGA SKOR! den här gången.
på lördag kvällen satt jag som en nattuggla vi datorn enda till klockan 5. ja, d fanns ju SÅ många att prata med.
söndagen gjorde jag ingenting. vad tänkt att jag skulle till skolan men hoppade den. har ingen annan förklaring än lathet. pluggade iaf lite hemma istället.

igår var d måndag. en tjej i min klass fyllde år. så vi blev bjudna på kalas på 14-rasten med tågtårta. d var nam nam. jag har aldrig fått en så fin tårta. :(

idag är d tisdag och jag har vaknat med någon ful 80-talsfrilla. drar nog på mig mössan idag för jag tror inte jag kan göra något åt denna frisyr. och som sagt så regnar d ju.

ha e trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0