a teenage prayer

9 Maj, 2010 @ 23:54

har ett problem..
är inbjuden till stor fest på borås mode/design högskola med mat och visning. det är en privat inbjudan som har skickats privat till mig med O.S.A och sånt.
mitt problem är: ska jag gå eller inte?

+ sidan
det är en stor chans för mig. att skapa kontakter. att få ännu fler vänner med samma intresse som mig själv. att få insperation genom att se vad högskole eleverna har skapat till sin visning och att äta förståss.

- sidan
inget sällskap. hur cool är man när man minglar runt själv? vad ska jag ha på mig? galaklänning? något jag gjort själv? converse? nerd glasses? high heels? inte kan jag ringa och fråga vad jag ska ha på mig.

vad gör jag?

imorgon är det dags för vår ruset. just nu känner jag helst för att stanna hemma. tänker då rakt inte springa. då jag aldrig ens har tid för att promenera. efter vårruset får vi sex tjejer en picknick korg att dela på. med allt möjligt i. philadelphiaost och kalkon bl.a :) hoppas på fint väder imorgon!

nu tänkte jag ta en nattmacka och sedan trycka igång en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0