all you ever got to do

18 Maj, 2010 @ 07:33

idag är jag liiiiiiiiiite trött. dygnade igår natt. satt uppe HELA nattten för att jobba med redovisningen som skulle redovisas igår. jag blev inte färdig och tänkte att jag inte kunde inte redovisa ett halvfärdigt projekt. idag ska jag ljuga ihop nån vit lögn om varför jag var hemma och hoppas på att min lärare inte blir sur för att jag ska redovisa på onsdag istället för måndag när det var bestämt. frågade en kille på msn fall han kunde agera min bror och ringa till min lärare och ljuga ihop nån grej om att jag var överarbetad och ligger i fosterställning i min säng. det kunde han. men då ville inte jag det helt plötsligt. för alla i min klass vet att jag inte har nån bror. iaf så hade jag en fruktansvärd natt i söndags. ingen att snacka med. ont i magen pga för mkt kaffe och gjorde säkert av med 20 liter blod.

har varit hemma hos föräldrarna i helgen. gjort ingenting. sovit mest. finns inte så mkt mer att göra i bruza.

tog med mi g massa sommarskor tillbaka till göteeborget. undrar bara när jag ska annvända dem. det bara regnar ju hela tiden.

nu ska jag klä mig och försöka vara först på plats i skolan idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0