kärlek är för dom.. dom som har tur

3 Maj, 2010 @ 07:27

min helg,

fredag - köpte med mig mauro, rött vin och åkte till my - hon bjöd på mat och efterrätt - vi sminkade oss - drog till stan och kollade på Chalmers Cortège/parad - åkte tillbaka hem - drack - fick besök - drack - spelade uno - drack och gav oss av mot avenyn - vi var veliga och kunde inte bestämma vilket ställe vi ville spendera våran natt på - jag var kissnödig så jag åkte hem - googlade hela natten

lördag - vaknade tidigt - gick till skolan - fick inget gjort utan ipod - åkte hem till my, hämtade mina saker och ipod - kom hem till my own - jacob och hans vänner bjöd på mat - drack - åkte hem till carl kusin - stort gäng/kul gäng - jag och jacob gick ut och rökte vattenpipa - drack - Jag tvingade med mig alla ut - gick till excet - drack - mitt gäng ville bara stå och dansa tills dom tillslut inte orkade mer - jag fick mingla runt själv för att jag inte hade med mig my denna gång - smsade några personer jag aldrig skulle få för mig att smsa annars för att se upptagen ut - på så sätt hittade jag många kompisar - drack - hängde med den söta bartendern i nedre baren - så nu har han fått mitt nummer ännu en gång - och jag har nu helt plötsligt blivit stalker. går ALDRIG NÅNSIN mer dit. på riktigt.

söndag - vaknade tidigt - gick till skolan - fick inget gjort med ipod heller - åkte hem och grät ensam till ps. i love you. SLUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0