don't let this magic die

3 November, 2010 @ 00:10

hade gjort en jättefin mindmapp över mina små pengar jag fortfarande har kvar. enda tills syster ringer och frågar fall jag vill följa med henne till vimmerby för nån bilbesiktning. "kan inte vi gå till cubus dååååå?" hör jag mig själv säga. måste ju vara helt galen. hittade en fin bustier på lindex som jag ska ha på mig på emmas ínflyttningsfest i kalmar på fredag. bestämde mig typ nu att jag ska åka. fan. jag hatar pengar förhelvete! får väl tjuvåka på tåget dit.

jag fick iallafall ta hand om tilda under bilbesiktningen. vi satt i bilen och dom fick mer än gärna hissa upp oss så vi fick chansen att åka lite karusell. dock grät hon en skvätt. jag älskar denna flicka!

sen skjutsade syster hem mig. jag har sytt en topp ikväll. en transparent en. mamma öppnade en flaska rött. jag drack ett glas sen tröttnade jag och gjorde mig en kopp choklad istället. (på riktigt)


testade lite inatt inför lördagen. jag ÄLSKAR maskerader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0