en kväll, en vår när man är ung och kär

11 November, 2010 @ 10:27

lite urusel på det där med p-piller. glömmer ju hela tiden. förstod först inte hur man kunde glömma när man satte larm på mobilen. ska jobba på det. att bli bättre på att komma ihåg pillerna. alltså.

har klippit lugg på mig själv. satt och kollade på bilder från ifjol och märkte att jag var sötare i det helt enkelt.

på onsdag ska jag och bella se nya Harry Potter filmen  på bio. premiär och allt. har längtat som fan efter denna. bör väl fixa mantel och trollstav som den harry-nörd jag är.

idag är planerna inga. ska väl plocka lite. göra lite mönster på en julklänning. äta nyponsoppa (drycker är det enda jag har fått i mig d sista dagarna)

men först kaffäääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0