i dont wanna have your number

21 November @ 00:59

den här hösten suger! har sjunkigt så lågt att jag har skaffat mig en happypancake bara för att jag saknar uppvaktning och social kontakt med världen. känner mig inte direkt sexig här hemma. morgonrock hela veckorna och tunikorna vi använder på jobbet är ju inte direkt attraktiva. inte heller vaktmästarna. ikväll har jag snackat med snyggingar och fått tillbaka lite självförtroende iaf. bli medlem i happypancake om du vill snacka med snygga killar! finns fullt av dem!
men måste endå komma på vad som ska komma härnäst i mitt liv. kom på lite grejer när ja var på damgympan. ska gå till arbetsförmedlingen och fråga om råd (gråta) på fredag.

Dag 03 – Mina föräldrar
mina föräldrar heter Jan och Anette. dom har varit gifta sedan 86. d träffades på eksjö stadshotell och mamma blev intresserad av pappa för att han dansade så bra. har hon talat om för mig. Dom har två barn. döttrar.
Båda två jobbar med människor. så ska d inte bli för mig! Pappa är intresserad av motorcyklar och mamma är intresserad av att köpa mary kay produkter från blocket. pappas tre bästa vänner är harpan (kortspelet), whiskyflaskan och alla dessa färdigrätter från familjen dafgård eller vad d nu heter. mammas bästa vän är alfons. dom är jättetråkiga att ha fredagsmys med. båda somnar i varsitt hörn. dom äger både husvagn och en säsongsplats på en camping. dit åker dem (OFTA) för att umgås med deras campingvänner, sjunga kareoke och för att titta på tv (och somna i varsitt hörn)
pappa och jag har roligt tillsammans när vi hittar något roligt på tv (läs: galenskaparna)
mamma och jag har roligt tillsammans när d är hon och jag kvar vid matbordet. då delar vi på de sista dropparna från vinflaskan och pratar (läs: skvallrar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0