full för kärlekens skull

21 Oktober, 2010 @ 10:59

min dator är tillbaka! och den är vackrare än någonsin!!

okej, hösten var här i typ en vecka. nu har vi snö i Bruza! lyssnar på hej mitt vinterland och välkommnar snön på mitt eget lilla vis. gick i sommarkläder tills för en vecka sedan ungefär. men kommer iallafall gå i hudfärgade strumpebyxor (som om jag fortfarande tror att jag har bruna sommarben) och high heels sandaletter imorgon när jag går ut i Göteborg. min lärare i värnamo sa en gång att vi inte klär oss med ögonen. vi skiter i om det är 30- grader ute. har vi bestämt att vi ska ha stay ups och kortkort så ska vi det. det hade hon själv gjort nån gång på 80talet. cyklat till skolan i stayups och kortkort i 30- och världens snöoväder. bara för att hon hade bestämt sig för att hon skulle ha på sig detta.

nog tjatat om det. ikväll ska jag jobba en sväng. imorgon ska jag åka på en blixtvisit till Göteborg. bara för att jag gillar drinken så himla mkt. ska bada lite i brun-utan-sol innan jag åker. fast inga män denna gången. Bara mina tjejvänner. inga män överhuvudtaget, för denna gång vill jag verkligen följa med ut. det är säkert ett halv år sedan jag var ut på excet alltså. ingen man ska få förstöra min kväll imorgon. jag har ju förståss en egen fri vilja. ibland skäms jag över hur billig jag kan vara...

har sytt en halloween klänning. superdupernöjd. måste bara hitta min svarta peruk. annars är hela klänningen förjäves.

sugen på jul. ska nog bjuda pappa jonny imorgon på förfesten. han hade redan gjort glögg läste jag på face. sen ska jag fråga fall vi kan kolla på tomtarnas verkstad på youtube för att komma lite i julstämmning... partykiller. jaay me!

ska väl röja i mitt rum nu, för bosco kommer på lördag. dvs slänga in allt som ligger på golvet i garderoben eller under sängen.

ingen jul låt, men min ringsignal för tillfället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0