just the way you are

31 Oktober, 2010 @ 21:35

hatar den låten som jag har som rubrik av olika anledningar. jävla bruno!

vi har haft tildis här i helgen. emma har också varit här en sväng. och jag har hängt med bosco en stund också. badat och sånt.

hittar inte min svarta lockhåriga peruk och det gör mig typ gaaaaaaaaalen.

erika skrev i sin blogg för hundra inlägg sedan 7 intressanta things om henne. hon tyckte då i sin blogg att jag skulle göra likadant. why not?


1. grät mer när mofasa i lejonkungen dog än när micheal jackson eller patrick swayze dog. och skulle tusen gånger hellre gått på mofasas begravning än d andras
2. jag kommer ha studieskulder och andra skulder enda tills jag dör
3. jag älskar att köra bil men jag hyperventilerar och skakar samtidigt
4. jag är född till att misslyckas i köket. hyperventilerar där också
5. kommer väl vara singel livet ut för att jag älskar uppvaktningen.. och drinken.
6. jag dansar ASGRYMT i hur-höga-du-vill-high-heels
7. jag hatar pengar. men jag kan inte förneka att jag älskar män med pengar ;)


 
jag likker denna låten. den är ösig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0